باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

محقق : مسعود احمدلو

بررسي وظايف مربيان ورزشي از ديدگاه حقوق ورزش

 

مربياني كه از نظر فني و آموزشي مورد تأييد هستند اما به لحاظ اين كه سيستم اداري و قانوني دريافت جواز مربيگري را پشت سر نگذاشتند در صورت بروز حادثه همانند راننده بدون گواهينامه مسئول هستند.

مربيان ورزشي داراي وظايفي هستند كه در اين نوشته بررسي خواهند شد. صلاحيت در آموزش به كارگيري افراد فاقد صلاحيت خود يك بي احتياطي و بي مبالاتي است، 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

حقوق شاگرد در قبال مربی

کنترل و نظارت مربیان : مربیان علاوه بر حضور مستمر در محل فعالیت‌های ورزشی باید از دقت و کنترل و نظارت غافل نشوند بلکه باید با دقت تمام در همه لحظه‌ها توجه و مراقبت از ورزشکاران را زیر نظر داشته باشند و در صورت نبود کنترل و نظارت دقیق، حادثه‌ای محقق شود، مسئول خواهند بود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

آشنايي با حقوق ورزش

          حقوق ورزش يكي از گرايش هاي علم حقوق است كه به بررسي حوادث در ورزش مي پردازد به طور كلي مي توان گفت كه منظور از حوادث ورزشي تمام جرايم و شبه جرايمي است كه توسط ورزشكاران ، معلمين و مربيان و تماشاگران و حتي سازندگان و توليد كنندگان لوازم و تجهيزات ورزشي در رابطه با ورزش صورت مي گيرد و موضوع اين  حوادث مي تواند سلامتي و جان و اموال ، حيثيت و شرافت و ساير حقوق قانوني اشخاص باشد كه در محدوده ورزش به نحوي حضور دارند ، گستره كمي و كيفي موضوع هاي فوق به وضوح اهميت اين رشته را آشكار مي سازد .

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 640482
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل